|
Equus (1977)
| |
Marcus | Date: Sunday, 2017-04-30, 3:14 PM | Message # 1 |
Generalissimo
Group: Administrators
Messages: 1607
Status: Offline
|
Everyone knows Equus as the play that Daniel Radcliffe did a nude scene for.That’s pretty unfair, considering how good Lumet’s film version from 1977 is, with Richard Burton's best performance after "Who's Afraid of Virginia Woolf?" Peter Shaffer was gay but he belonged to that generation of British writers who never wrote about nor spoke about his private life, even after the legalization of homosexuality in the UK. He was inspired to write Equus by a news story about a British youth who blinded twenty-six horses in a stable, seemingly without cause. Ever since, Equus continues to attract critical inquiry because of its psychological complexity, its theatrical innovation, and its enduring philosophical weight.
In Private Lives, Noel Coward wrote :"....very few people are completely normal really, deep down in their private lives". Normal is a term that becomes more nebulous the harder you try to define it, and in the realm of theatre no play has dealt with the concept of "normality" more perceptively nor more powerfully than Equus. The behavior which sent a teenager to a psychiatric hospital is described as sick, unnatural and abnormal, terms widely adopted by the medical profession to describe homosexuality until 30 years ago. Shaffer wrote a story with Freudian and mythological trappings. Sex and religion are probably the two most significant, and closely intertwined themes, in the play. A teenager, the only child of a family that otherwise produces only impotence, religious hysteria and repressed sexuality, comes to identify strongly with horses. He is particularly fascinated by the way they allow men to mistreat them. In a sort of psychological triple play, he uses his personal identification with horses as a focus for (1) his own and his mother's fascination with the passion of Christ; (2) his deeply seated masochism, and (3) his latent homosexuality. The theatre play suggested the homosexuality; the film makes it all too obvious in a flashback to the childhood encounter with the horse and its handsome rider, who is seen in specifically sexual terms. Alan’s ride with the handsome Horseman is given sexual undertones, a pleasure he is clearly attempting to replicate on his naked, full of orgasmic ecstasy, midnight rides with Equus. So when he encounters his first heterosexual experience, he fails and flashes on the only kind of sex he knows. “I couldn’t see her. Only him. Every time I kissed her – He was in the way. When I touched her, I felt him". He then blinds the horses in part because they are witness to his lack of "virility". Equus can possibly be interpreted also as one enormous treatise on homosexuality and its many possible sources. In the film Dr Dysart finds it difficult to simply convince Alan that the latter is cured. Dr Dysart, in fact, seems to believe that he does have such a power, but that, by disallowing Alan’s pain to remain, he will take away the boy’s visceral experiences and his conflicted sexuality. This idea, that pain can be useful, has some rhyme in the idea hidden in here, that homosexuality is not a sin, and therefore, should not be "cured".
|
|
| |
Marcus | Date: Sunday, 2017-04-30, 3:15 PM | Message # 2 |
Generalissimo
Group: Administrators
Messages: 1607
Status: Offline
| Ολοι γνωρίζουν το Equus ως το έργο όπου ο Daniel Radcliffe έπαιξε γυμνός. Αυτό αδικεί την πολύ καλή ταινία τού Lumet τού 1977, με τον Richard Burton στην καλύτερη στιγμή του, μετά το "Who's Afraid of Virginia Woolf ? " Ο Peter Shaffer ήταν γκέι, αλλά ανήκε την γενιά τών συγγραφέων, που ποτέ δεν μίλησε δημόσια και ποτέ δεν έγραψε για την ιδιωτική του ζωή, ακόμα και μετά τήν νομιμοποίηση τής ομοφυλοφιλίας στην Βρετανία. Εμπνεύστηκε το Equus από μια είδηση για έναν Βρετανό νεαρό που τύφλωσε είκοσι έξι άλογα σε ένα στάβλο, φαινομενικά χωρίς αιτία. Από τότε, το Equus συνεχίζει να προσελκύει την κριτική έρευνα λόγω τής ψυχολογικής του πολυπλοκότητας, τής θεατρικής του καινοτομίας και του διαρκούς φιλοσοφικού του βάρους. Στο "Private Lives" ,ο Noel Coward έγραψε: "... πολύ λίγοι άνθρωποι είναι απολύτως φυσιολογικοί, μέσα στην ιδιωτική ζωή τους". Το "νορμάλ" είναι ένας όρος που γίνεται πολύ ομιχλώδης, όταν προσπαθεί να τον ορίσει κάποιος. Στον τομέα του θεάτρου κανένα έργο δεν ασχολήθηκε με την έννοια τού "νορμάλ", περισσότερο διορατικά ή πιο δυναμικά από το Equus. Η συμπεριφορά που έστειλε έναν έφηβο σto ψυχιατρείο χαρακτηρίζεται ως άρρωστη, αφύσικη και μη φυσιολογική, όροι που υιοθετούνταν ευρέως από τους γιατρούς για να περιγράψουν την ομοφυλοφιλία μέχρι πριν 30 χρόνια.Ο Shaffer έγραψε μια ιστορία με Φροϋδικές και μυθολογικές παγίδες. Το σεξ και η θρησκεία είναι τα δύο πιο σημαντικά και στενά συνυφασμένα θέματα στο έργο. Ένας έφηβος, μόνο παιδί μιας οικογένειας που παράγει μόνο ανικανότητα, θρησκευτική υστερία και καταπιεσμένη σεξουαλικότητα, ταυτίζεται έντονα με τα άλογα. Είναι ιδιαίτερα γοητευμένος από τον τρόπο που αυτά επιτρέπουν στους άντρες να τα κακομεταχειρίζονται. Σε ένα είδος ψυχολογικού τριπλού παιχνιδιού, χρησιμοποιεί την προσωπική του ταυτοποίηση με τα άλογα ως επίκεντρο για : -1- τη γοητεία τής μητέρας του και την δικιά του με το πάθος τού Χριστού. -2- τον βαθιά ριζομένο μαζοχισμό του και -3- την λανθάνουσα ομοφυλοφυλία του. Το θεατρικό έργο υπονοεί την ομοφυλοφιλία. Η ταινία την καθιστά προφανή σε μια αναδρομή στην παιδική συνάντηση με ένα άλογο και τον όμορφο αναβάτη του, που τον βλέπει με συγκεκριμένους σεξουαλικούς όρους. Η ιππασία τού Alan με τον όμορφο αναβάτη δίνεται σε σεξουαλικούς τόνους, μια ευχαρίστηση που προσπαθεί ο Alan να αναπαράγει στις γυμνές, γεμάτες οργασμική έκσταση, νυχτερινές βόλτες του με τον Equus. Έτσι, όταν δοκιμάζει την πρώτη του ετεροφυλόφιλη εμπειρία, αποτυγχάνει και στρέφεται στο μοναδικό είδος σεξ που ξέρει : "Δεν μπορούσα να την δω. Μόνο αυτόν έβλεπα. Κάθε φορά που την φιλούσα - αυτός έμπαινε στην μέση. Οταν την άγγιζα, ένιωθα αυτόν".Το Equus μπορεί να ερμηνευτεί και ως μια πραγματεία για την ομοφυλοφιλία και τις πολλές πιθανές πηγές της. Στην ταινία ο Δρ Dysart δυσκολεύεται να πείσει τον Alan ότι ο νεαρός είναι "θεραπεύσιμος". Ο Δρ Dysart πιστεύει ότι έχει την δύναμη να θεραπεύσει τον έφηβο, αλλά επίσης πιστεύει ότι διώχνοντας τον πόνο τού Alan, θα αφαιρέσει τις βασικές εμπειρίες τού νεαρού και την αντικρουόμενη σεξουαλικότητα του. Αυτή η ιδέα, ότι ο πόνος μπορεί να είναι χρήσιμος, έχει κάποια σχέση με την ιδέα που κρύβεται εδώ, ότι δηλαδή η ομοφυλοφιλία δεν είναι αμαρτία και επομένως δεν πρέπει να "θεραπεύεται".
|
|
| |
Marcus | Date: Sunday, 2017-04-30, 3:22 PM | Message # 3 |
Generalissimo
Group: Administrators
Messages: 1607
Status: Offline
| Online With English OR Greek Subtitles Here
Available to users only
|
|
| |
yianang | Date: Monday, 2017-05-01, 6:26 PM | Message # 4 |
Lieutenant general
Group: VIP
Messages: 669
Status: Offline
| Εξαιρετική ταινία! Την προτείνω.
|
|
| |
andromeda111963 | Date: Sunday, 2017-05-28, 1:51 PM | Message # 5 |
Private
Group: Checked
Messages: 4
Status: Offline
| το 1ο link ειναι openload και μονο περιστερια παιζουν ¨)))το 2ο λεει δεν υπαρχει διαθεσιμη προεπισκοπηση ,απογοιτευτικα ,ειδικα to openload δεν παιζει σε καμια ταινια
|
|
| |
Marcus | Date: Sunday, 2017-05-28, 7:47 PM | Message # 6 |
Generalissimo
Group: Administrators
Messages: 1607
Status: Offline
| το ίδιο παίζει κανονικά. Τα filefactory , uptobox και uploadbank links είναι για να κατεβάσεις την ταινία κ όχι για online προβολή... Σε αυτή την περίπτωση κατεβάζεις κ τους υπότιτλους που υπάρχουν ξεχωριστά
|
|
| |
Website Builder Templates. uCoz.
Copyright MyCorp © 2024 Gay Culture
| |